021 - 66426210

شورای سیاست گذاری جامعه سندرم داون ایران تشکیل میشود

پوراندخت بنیادی ” مدیرعامل کانون خیریه سندروم داون ایران طی سخنانی در روز ۳ اسفند ماه ۹۵ در جریان مراسم گرامیداشت روز جهانی سندرم داون در فرهنگسرای ارسباران تهران گفت: بزودی ” شورای سیاستگذاری جامعه سندروم داون ایران ” متشکل از کانون سندروم داون ایران  ، کانون حمایت از افراد با سندروم داون استان گیلان ، انجمن فرامهر مازندران ، انجمن سندرم داون استان خراسان رضوی و انجمن آسمان نیلی استان اصفهان ، با اتمام مراحل قانونی و دریافت مجوزهای لازم ، فعالیت خود را آغاز میکند .

با تشکیل این شورا، تمامی تشکل های حمایت از افراد با  سندروم داون در پنج استان یادشده (و به زودی انشاا.. در تمام کشور )، همسو و همراه با یکدیگر، برنامه های منسجمی را در راه ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به افراد با سندروم داون  اجرا خواهند کرد.
خبرهای خوب و نوید بخش که در انروز به اطلاع خانواده های دارای فرزند با سندرم داون رسید: تابلوهایی که در نمایشگاه 21 در نگار خانه مینا در دیماه به مدت دو هفته به نمایش گذارده شده بود علیرغم هزینه های بسیاری که برای مجری طرح آقای معین هاشمی نسب در بر داشت روز سوم اسفند توسط این هنر مند به خانواده ها تقدیم شد.

خبر دیگر: معاینات چشم پزشکی غربالگری قوز قرنیه که از شهریور با تعامل با کانون شروع شده بود هنوز باز است و سن افراد از ده سال تا سی سال جهت معاینه مقرر شد.
 خبر اخر :تفاهم نامه ای بین کانون و مرکز تصویر برداری پارسیان منعقد شد و از 8 اسفند کلیه خدمات تصویر برداری، پزشکی و تشخیصی و ویزیت پزشکان مغز و اعصاب ارتوپد زنان و زایمان داخلی اطفال با داشتن معرفی نامه معتبر از سوی کانون برای کلیه افراد با سندرم داون رایگان و جهت خانواده های انان با تخفیف ویژه انجام میشود. ضمنا ازمایشگاه تشخیص طبی(پاتوبیو لژی) نیز جزءاین قرار داد است.

سایر تصاویر این جشن را میتوانید در بخش گالری وب سایت مشاهده فرمایید.